Приложения за казино

February 11, 2022

iOS Gaming генерира близо 1 милиард долара по време на пика на пандемията в САЩ

Ivan Dimitrov
WriterIvan DimitrovWriter
ResearcherAmara NwosuResearcher

GameRefinery, известна организация за анализ на данни за социални игри, и LiftOff, мобилно приложение за оптимизиране и маркетинг, разкриха резултатите си за това как се представят социалните игри на фона на здравната криза тази седмица.

iOS Gaming генерира близо 1 милиард долара по време на пика на пандемията в САЩ

Проучването установи, че потребителите на iOS в Съединените щати са похарчили приблизително 1 милиард долара за безплатна игра приложения за социални казино от 1 август 2020 г. до 31 юли 2021 г. Макар че това може да изглежда като противоречие, безплатните приложения печелят пари чрез различни източници.

Хората обикновено са нападнати с реклами, които производителите на приложения използват, за да възстановят разходите си. Покупките в приложението могат също да се правят от играчите, за да напредват в играта или статуса си в играта.

През гореспоменатия 12-месечен период приходите от приложения от социални игри достигнаха нов връх от 990 милиона долара.

Социални игри, обяснено

Международната асоциация за социални игри определя социалните игри като тези, които се играят онлайн или на мобилни устройства и съдържат социален компонент.

Хората обикновено играят с или директно срещу своите приятели, или участват в класации, чат стаи или обсъждат и сравняват напредъка чрез социална мрежа. Те подобряват игровото изживяване, като позволяват на играчите да играят с или срещу други, едновременно или периодично.

Разбиване на фигурите

По време на периода и 239 проучени приложения за социални игри потребителите са били подложени на повече от 83 милиарда рекламни импресии, според GameRefinery. За да получат повече информация, потребителите са кликнали върху близо 1,1 милиарда реклами.

Джоел Джулкунен, ръководител на GameRefinery за анализи на игри, каза, че не е изненада, че мобилно казино приложенията отбелязват тласък на популярността си в световен мащаб предвид ефектите, които глобалната пандемия има върху игрите.

Той също така каза, че тъй като те виждат засилено движение на този конкретен пазар, е от решаващо значение за мобилните разработчици и търговците в тази определена вертикала да анализират тези нови прозрения за прилагане на дългосрочни стратегии.

Разследването установи, че дори когато нивата на ваксиниране се покачиха и Съединените щати се върнаха към някаква нормалност в началото на 2021 г., социалните игри продължават да се развиват в положителна тенденция. Според GameRefinery, печалбите на индустрията през второто тримесечие на 2021 г. са над 260 милиона долара.

Може би по-тревожният за търговците е фактът, че средният потребител на социални игри е по-възрастен от средния потребител на всеки друг жанр игри. Според Refinery, докато популацията на потребителите е разделена 50/50 между мъже и жени, над половината от играчите на социални игри са на възраст над 45 години.

Въпреки че изследването го представи в благоприятна светлина, твърдейки, че демонстрира, че социалната „категория на игрите има широка привлекателност“, най-търсената демографска група в рекламния бизнес отдавна е групата от 18 до 34 години.

Разходи за придобиване на потребител

По време на пандемията социалните приложения похарчиха много пари за придобиване на потребители. С приложения, които се конкурират за поток от нови потребители, средната цена на инсталиране (CPI) беше 11,09 долара. Съоснователят на Triwin Уейн Цин оправда това, заявявайки, че висококачествените потребители обикновено означават по-висок CPI.

Последните модификации на Apple в нейния IDFA протокол са основна грижа за бизнеса със социални игри на iOS (идентификатор за рекламодатели). Apple включи функция „Ограничаване на проследяването на рекламите“ в iOS 10 за клиенти, които не искат да бъдат наблюдавани от реклами.

В края на 2020 г. Apple обяви, че около 20% от нейните потребители са активирали опцията, която спира някои реклами за социални игри да достигнат до тези хора. В резултат на това проучването на Refinery прогнозира, че в бъдеще "Android ще изтласква iOS като платформа за избор за приложения за казино."

About the author
Ivan Dimitrov
Ivan Dimitrov
About

Роден в сърцето на София, Иван е пионер в света на локализациите на онлайн казина в България. С уникален чувство за улов на местния дух, той предоставя на играчите усещане, което е истински българско.

Send email
More posts by Ivan Dimitrov
ThunderPick
Бонус $2000

Последни новини

Еволюцията на кодовете за игри: от пароли до промоционални предимства
2024-04-16

Еволюцията на кодовете за игри: от пароли до промоционални предимства

Новини